Jobb igen!

Jaha då var man inte längre arbetssökande!
Har numera fått jobb på snö&sjö, ska bli roligt men återigen ska det börjas om på ruta ett!
Jag kan inte ett smack om skid eller pjäxmodeller.
Jag får väl störst ansvar för butik, skyltning, uthyrning och serviceinläggning så det löser sig nog!
Det sorgliga är att det var rätt skönt att gå hemma och lulla!
Det bästa av allt är att jag kan ringa den förbannade Agneta på arbetsförmedlingen och tala om för henne att.... ja va ska jag säga, jag måste komma på nåt riktigt bra!!!
Får ta en funderare!
Har oxå kommit på hur sjukt mycket jag saknar hästarna, hälsa på inne på jägers i tis och det känns så tomt....
Men det är bara att gilla läget, nu är det skidor som gäller så från och med nu kommer detta bli en renodlad skidblogg istället för trav!!! Eller kanske inte....
Nu är det dags för storstädning, sen är det pensionärsgympa kl 14.00- nice!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till jobbet! Blir det heltid?

2009-01-15 @ 14:44:36
Postat av: Anonym

Ja mellan 80 och 100%

2009-01-15 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0