Mitt hektiska liv...

Trots att jag numera är arbetslös eller jag menar arbetssökande rinner tiden iväg!
Jag hinner inte en tredjedel av det jag tänkt göra!
Ju mindre man måste hinna ju latare blir man!
Denna veckan har jag i alla fall fått tummarna loss:
Idag har jag hunnit mycket:
Imorse var det besök hos sjukgymnasten, hon va väl inte direkt imponerad över mitt tillstånd...
Därför ska jag börja på sjukgympa 2 dgr i veckan, blir väl jag o de andra pensionärerna!!
Sen va det frukost hos Jörgen, efter det en vända hos mamma och nyss en yur med Maria i pildammsparken!
Till råga på allt har jag cyklat mellan alla destinationer!!!

Imorgon är det nog lite volentärarbete på snö&sjö på morgonen sen är det massage klockan 13.00
Fredag kväll är det hasard hemma hos Jörgen! Min enda chans att dra in lite kulor till detta hushållet!!
Sen ska jag hinna med Emmys affär oxå, har nog ingen bil så det får bli buss!!
Puh jag får snart anställa en assistent.......
Over and out

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0