Nytt jobb??

Ännu en sinnes vecka över, en halv jobbdag kvar bara!
Fick i alla fall telefonsamtal från kommunteknik idag och har gått vidare till intervju på deras växthusanläggning.
Känns roligt, det va svårt att få jobb där.
Annars händer inget annat än snö&sjö för tillfället!
Saknar Emmy och Carro och Maria.
Ja jag saknar er andra oxå men kanske inte lika mycket.....
Oj nu kommer nån ta illa vid sig av detta inlägg!! Sorry

Jag hatar oxå min förbannade skrot telefon, måste lämna in den snarast.
Ha en trevlig helg, nu ska jag förska få städat här, enda chansen denna veckan!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: emm

Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete...

..som jag brukar säga...

2009-02-21 @ 00:25:54
Postat av: Carro

Vi saknade dig jättemycket igår!

2009-02-22 @ 17:19:09
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0