Nytt jobb??

Ännu en sinnes vecka över, en halv jobbdag kvar bara!
Fick i alla fall telefonsamtal från kommunteknik idag och har gått vidare till intervju på deras växthusanläggning.
Känns roligt, det va svårt att få jobb där.
Annars händer inget annat än snö&sjö för tillfället!
Saknar Emmy och Carro och Maria.
Ja jag saknar er andra oxå men kanske inte lika mycket.....
Oj nu kommer nån ta illa vid sig av detta inlägg!! Sorry

Jag hatar oxå min förbannade skrot telefon, måste lämna in den snarast.
Ha en trevlig helg, nu ska jag förska få städat här, enda chansen denna veckan!
Puss&kram

Suck...

Varför ska jag alltid hitta jobb där man jobbar konstant??
För tillfället jobbar jag mer här än vad jag gjorde i stallet...
Hur sjukt är det!?
Var inne på Lövgrens hemsida och läste idag....
Fy för vad jag saknar hästarna, får nog ringa Joakim och höra om jag kan få komma ut och köra lite nån dag!!
Ska ta mig ut till Vilma snarast oxå. Hon är ju tillbaka i svedala så ev kan jag börja rida där igen.
Har varit ifrån de i en och en halv månad nu, det känns så tomt!
När man jobbar konstant glömmer man oxå bort att det finns ett liv utanför detta.
Saknar mina tjejer. Hade sjukt skoj på tjejträffen, måste göras snart igen!
Nä dags att jobba på så man kommer hem nån gång.
Sov gott!

RSS 2.0