Förbannade telefonkö....

...nu sitter jag här igen i telefonkö!!
Har suttit och surfat i 20min nu och sitter fortfarande i kö.
Ett tag glömde jag bort vem jag ringt o varför??
Jag har inte heller fått ett könummer så jag har inte den blekaste aning om när det är min tur.....
- Ditt samtal är fortfarande placerat i kö! Vi gör allt för att besvara ditt samtal så fort som möjligt!!
Snopen man hade blivit om han sagt att jag inte längre va placerad och att de inte tänker besvara mitt samtal!!!
Jag har inte tid för detta jag måste plugga!!!!!!!!!

Tänker på er ikväll och önskar all lycka till i världen!!
HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS....

Kommentarer
Postat av: Adessa

"Snopen man hade blivit om han sagt att jag inte längre va placerad och att de inte tänker besvara mitt samtal!!!"



Haha. Det där fick mig att skratta högt xD

2008-09-18 @ 11:10:55
URL: http://adessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du är ball du jessica...

2008-09-19 @ 00:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0