Ego???

Finns många som har listor på sina bloggar!! Jag kan tycka det är rätt kul att fylla i men vem är egentligen intresserad av vilken tandkräm jag använder?? Möjligtvis kombo om hon fått minnesförlust.....
Men men idag postas iaf en lista så får jag vara hur ego som helst!!
Får en kvarts tidsfördriv i alla fall!! 


KLÄDER
Skor: 
Svarta stövlar med mkt högt klickljud samt ett rasslande ljud av en sten som fastnat i sulan! Varför använder jag dom ens??
Sneakers: Vit och blåa Henri Lloydsom faktiskt e ganska nya!
Jeans: Lee Jeans är en favorit men i lördags köpte jag ett par snygga från Hm
T-shirt: Används sällan, jag föredrar linne. (Annars är väl favoriten min MILAN tröja)
Underkläder: Har börjat föredra boxer.

ACCESSOARER
Väska: Den mest använda just nu är väl kombos svart/vit rutiga! Jävligt snygg faktiskt!
Plånbok: Ny svart, dock lika rörig som min gamla.
Solglasögon: Pilotbrillor! Ett måste när man är travkusk....
Klocka: Räknas tidtagarur så används det mån och fre! Svart med start/stop samt reset knapp! Nylonsnöre att hänga om handleden. Pris 155:- i hästshopen!

BADRUM
Tandkräm: Zensodyne gentle whitening! Mot ilningar- funkar mkt bra!
Tvål: Ja kombo va va det nu för special edition tvål vi hade????
Parfym: Puma, sport eller nåt! Dock luktar jag ju väldigt bra i mig själv....
Medicin: Nikotintablett om det räknas in i kategorin!
Vitamin: Japp senast va nog i.........ehhh.......mars.........ehh -04
Huvudvärkstablett: Ibumetin, exact samma som Ipren fast billigare!!

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa granatäpple
Vin: Nä tack men gärna en öl!
Bröd: Nja lite blandat, imorse fick jag däremot en kaka till frukost av pojkvännen!!
Glass:  Ben&Jerrys Cookiedough... mmmm.... måste nog köpa det ikväll!!

HEMMA
Säng: Dubbelsäng med en bra madrass o en kass!!
Lakan: Märks att jag inte sovit hemma så mkt, sist jag skulle sova hitta jag ett nertryckt tuggummi lakanet! Som btw fortfarande är kvar!!
Espressomaskin: Vi hade en ny fin på jobb- den användes ALDRIG trots att vi hade filter o bönor o koppar o allt!
Kylskåp: Kräver mkt städning o tömning

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Salong o salong, Lindas lägenhet!!
Bank: Swedbank.
Mobiltelefon:  Sony Ericsson W890i (brun)
Färdmedel: Främst sulky.... stundtals Anders bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0