Årets (livets) bakfylla....

Fy för satan vilken bakfylla fröken låg inne med igår.
Detta beror nog främst på att jag inte varit ute på hela sommaren och att spritintag var stort och väldigt blandat!
Cider, öl, vin, vodka, jägermeister, välkomstdrink, nån mintshot, lite kaluha och säkert nåt jag inte minns.
Jag mår illa bara jag tänker på det!!
Söndag morgon, eller fm, spenderades hängande över toan- ja så illa var det!!
Sen var det tillbaka i sängen där jag somna med kräkspannen tätt intill!
Eftermiddagen spenderades i soffan till 8 vänneravsnitt!
Kvällen blev det pizza sen soffan!!
Trots mkt sömn igår va morgonen som börja med mockning ingen höjdare....
Jag säger bara fy fan- men det va med all rätt välförtjänt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0