Vad händer ens nu....

Underbart fint väder idag och jag har spenderat hela dagen inne....
Nu börjar jag bli riktig hungrig eller som Carro hade sagt aphungrig!!
Vad händer ens denna veckan då!
Har en del kaffeträffar inplanerat, annars är det rätt lungt!
På lördag blir det fest hos Ingrid och Kim så det blir bakfyllesöndag även nästa söndag!
Måste snart spara min stackars lever.....
Satan kom precis på att jag ska jobba på söndag- då får det nog bli en lugn fest på lördag!
Jaja den dagen den sorgen....
Nu vill jag faktiskt få mat i magen, tycker du kan komma nu!!!!!!!
Peace

Kommentarer
Postat av: carro

Just ap- förstärker alla ord till dess yttersta grad. Med andra ord... Ett perfekt ord att lägga till när helst man vill!

2008-05-04 @ 17:26:11
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0