Tragiskt för Nilssons

Har idag ägnat fm åt att jobba! 2 kunder hade vi så det va ju lönt!
Vi har däremot röjt hela butiken så tiden gick fort iaf!
När jag kom hem gick jag ner på gården för att fortsätta på mitt gorillaarbete och få lite sol!
Efter en timme blev det för varmt så nu sitter jag här o ska renskriva lite!
Alla jag känner är ute med nära o kära i det fina vädret och tragiska jag sitter här i min ensamhet!
Idag är verkligen en sån dag som jag tycker synd om mig själv för att jag är ensam!!
Men men det går över när man gifter sig har jag hört....
.... om man nu nånsin blir gift!!
Nä dags för renskrivning Puss

Det är ju du som får mig att känna mig ensam - sjukt vad jag saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: carro

Det är bara en myt att du kommer att dö ensam.

Du kommer att ha man, barn och minst 9 barnbarn innan du dör. Och så har du ju oss!

2008-05-11 @ 21:32:21
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0