Sömniga fredag!

Fredagen är den dagen vi har gymnasiestallets hästar oxå, utöver våra egna!
Därför bli var fredag lite mer jobb än de andra dagarna vilket gör fröken mycket sömnig!
Man blir ju så förbannat trött oxå när det är så varmt och man är ute nästan hela dagen.
Solbränd har jag blivit i veckan, synd att det bara är i huvudet o på armarna, funderar skarpt på att gå i bikini nästa vecka!!
Idag gick annars allt väldigt bra, fick prova 2 nya hästar idag som jag tyckte mycket om!
Nu har jag för många favoriter för att minnas alla....
Tidtagningen går fortfarande bra och nu har jag till och med fått ordning på piskan och reder dessutom ut att använda den när den behövs!! Har fått till riktig snits på flippandet nu och jag är mycket stolt!!
Det som gick mindre bra va väl inhämtningen av hästarna i hagen, den största av alla (såklart) gjorde ett skutt och landa på min stortå som numera är blå!
Sexhundra kilo massa på stortån skojar man inte bort....
Nu måste jag köpa skor med stålhättor med betoning på NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0