Skönsjungaren....

Jaha då var man hemkommen efter ny skoldag!
Idag körde jag Ibbe, tre varv med sällskap av det andra och två varv själv!
Gick över förväntan, trodde han skulle stimma när han blev ensam men min fantastiska skönsång höll honom lugn! Blev ett Abbamedley, den blomstertid nu kommer, idas sommarvisa och som pricken över i:et tog jag ton på Bon Jovis Always- idol nästa!!
Nu ska det lagas vegetarisk lasange eftersom jag står för lunchmedtagning imorgon!!
Efter det blir det en efterlängtad garderobsstädning som min kära kombo la på förslag i morse!!
Hon har alltid sprudlande planer på morgonkvisten!! =)

image294

En liten bild på favoriten!!!

Kommentarer
Postat av: carro

Den hästen känner JAG!

2008-05-05 @ 19:41:10
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0