Sjukt!

Efter att ha läst Carros blogg gick jag in på denna hemsida!!
Först och främst undrar jag vad Carro gjorde inne på denna sidan och för det andra undrar jag vem fan som köper en docka!! Jag menar även om man lever ensam och är trött på det kan väl ingen med sunt förnuft tycka det är bättre att leva med en docka!! Dessutom är det ju vasinnigt dyra!!
Såg ett program för något år sedan om nån killar som hade just såna här dockor och de hade nog inte alla korna i hagen om man säger så.....
Ska jag nu tvunget köpa en så får jag nöja mig med överkropp samt penis då min studentplånbok inte är så fet!

                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0