Mest aktiva!!

Det priset går nog till mig idag! Jag sluta visst inte 10 utan 12 idag!
Efter hemkomsten blev det städning för hela slanten fram tills nu!
Jag har städat hela lägenheten, dammsugat och moppat golv, dammat och diskat, städat kyl, frys!
Och på eget bevåg har jag möblerat om i vardagsrummet!!
Ringde Emmy för att höra vad hon tyckte men eftersom fröken inte svarade så tog jag själv beslutet!
Emmys fina skänk och min vita hylla har nu bytt plats....
För er som inte vet väger Emmys skänk någonstans mellan 2 och 4 ton, uppskattningsvis.
Jag blev oxå tvungen att skruva ner en tavla för att byta plats på den.
Då mitt ögonmått har gott rykte bestämde jag mig för att inte hålla på att måtta och klydda utan bara skruva på. Detta resulterade efter mycket svett att tavlan blev lite sne, eller jävligt sne kan man nog säga!
Det va bara att börja om, nu blev det bra i alla fall.
Om du inte gillar omöbleringen kära kombo så flyttar jag tillbaka det igen, men inte försen ni är i Spanien och min rygg har vilat upp sig efter knuffandet och stånkandet!
Nu kommer snart Emmy hem i sällskap av Maria och vi ska käka middag!
Jag får väl snabbt ta och slänga mig i duschen efter en skitig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0