Ja jävlar....

.... satt själv en stund och vänta på Emmy och titta på rent hus!!
Efter det fick jag noja om matförgiftningsbakterier från spisen!!
När Emmy traska innanför dörren en dryg halvtimme efter programet låg jag på knä och skura spis/ugn med tops!!
Man kan väl säga som såhär: Är det kvällstid och någon väcker städtanten i mig är jag ostoppbar!
Spis, ugn, micro, kryddhylla, fläkt, skåp osv är nu skinande rena!!
Jag säger bara: Fan va grym jag är!!
Nä nu ska jag ge mig ut i surfingvärlden för att hitta nåt intressant djur att skriva om till mitt arbete!
Är det någon som har ett bra förslag så kom gärna med det!
Imorgon är vi lediga fram till lunch så det blir sovmorgon för min del och till frukost blir det tacos!
Det e najs!!!
Sov gott.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0