Guldmedaljer till oss....

Denna veckan borde jag och kombo och Carro få varsin guldmedalj!
Carro för att hon var så duktig hos tandläkaren, vilket är sjukt jobbigt när man är så rädd!!
Jag och Emmy borde få för vi är så effektiva!
När jag kom hem hade Emmy städat förrådet så vi gick på kökskåpen nu!
Vi har oljat köksbordet, vi har hittat och hängt på en dörr till vardagsrummet!
Den va tom fin, vita ramar runt en glasdörr....
Just nu är Emmy på tippen och jag sitter här och tar igen mig lite!!
I skolan fick vi reda på att vecka 22 och 23 kommer vi rida på MCR varje dag!!
Jag tycker det ska bli sjukt kul att få rida så mycket igen!!
Kul dessutom med lite nya hästar och ny instruktör så man kan lära sig ännu mer =)
I love it!

                              

Kommentarer
Postat av: Carro

Man tackar för guldmedaljen!

LÄTT att jag är värd den....
Men man undrar vad som hänt med er?? Hur husliga och flitiga har inte familjen Nilsson/Persson varit på senare tid?! Det är ju helt sjukt vad duktiga ni är!

2008-05-14 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0