Credit till oss bakfulla!

Idag va ingen kul dag att trilla av sängen!
Huvudet känns som det ska sprängas o det va kanske därför jag sov till halv två!
Jag vill ge credit till Emmy som trots fyllesjuka åker med sina brorsbarn till skånes djurpark!
Ja vill ge mig själv credit för att jag nyss diskat och tänkte göra blåbär/björnbärs muffins.
Muffins blir det tyvärr inte då vi inte har något socker... =(
Jag pallar faktiskt inte gå och handla... kanske lurar hit nån sen som kan ta med lite socker!
Just nu ska jag mest vila min extremt bakfulla kropp..... brrr


Kommentarer
Postat av: carro

Om jag får muffins kan jag trilla förbi med socker. För själv orkar jag faktiskt inte baka!

2008-05-04 @ 14:57:48
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0