Bomber och rån....

Jaha då var det slut på husfriden även på jägers!!
Idag var det rån av SEB-banken precis bredvid oss!!
När vi va ute och lunka i godan ro med hästarna rånades banken bara ett 100tal meter bort!
Det hade varit ett bombhot vid Betaniakyrkan som tros ha varit en ledande manöver!!
Varför kan folk inte lära sig att skilja på mitt och ditt och på rätt och fel!!
Man blir ju mörkrädd!
Läste på en löpsedel om en 69årig man som sitter anhållen misstänkt för att ha våldtagit en 11-åring!
Jag önskar djupt att han hade hamnat i mina klor.... och att jag fick rätten att göra vad jag ville med svinet!
Fy fan för "människor" som dem....


Kommentarer
Postat av: Carro

Nä, det är ruskigt!

Särskilt där de använder sig av "LEDANDE" manövrar!!

2008-05-06 @ 17:48:32
Postat av: Jess

Ja det har du rätt i!!!
Ha det bra rättstavningsexperten!!

2008-05-06 @ 21:09:08
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0