Back in the game....

Nu funkar inte internetskiten, börjar bli orolig att det är jag som missat räkningen!

De gånger jag gjort det har jag iofs alltid fått en påminelse!

Om fallet nu är så har jag följande problem:

Jag kan inte gå in på min mail och hitta räkningen!

Jag kan inte betala räkningen via swedbank på internet!

Va gör man ens då!!


Som vanligt drömde jag knasiga drömmar inatt, jag skulle nog kunna ha en drömblogg!!

Skulle kunna uppdatera flera gånger om dagen med alla drömmar jag har!

Det är nog inte konstigt att jag är trött på morgonen då hjärnan är så vansinnigt aktiv på natten!!


Nä nu måste jag packa, måste åka till skolan lite tidigare idag eftersom jag inte gjort färdigt mina uppgifter!!

Ha en fin dag puss o kram

(Nu funkar det igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0