Årets bränna!!

Jaha då har man börjat lägga grunden inför årets kommande bränna!!!
Eftersom jag spenderar mycket tid ute på min utbildning har jag nu fått lite färg!!
Nu när jag duschat såg jag att jag fått massa färg på armarna och känner oxå att jag bränt mig på axlar och lite i huvudet!! Så till spanien resenärerna Emmy och Carro vill jag bara säga att ni får nog ligga i den där veckan ni är borta, själv ska jag spatsera runt i bikini på jägersro de kommande veckorna!!!
Nu jävlar ska det pressas!!
Ett tips bara till er som åker, ta det lite lugnt så ni ute slutar som tanten här!!


Kommentarer
Postat av: carro

Detta var nog bland det vidrigaste jag sett på länge! Gick direkt och smörjde in hela kroppen!

2008-05-07 @ 22:50:05
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0