"Är det så, ska det vara så"

Hemkommen från jobb!! Hann även med en fika på snö&sjö med stackars Joen som satt helt ensam!
Efter det var det dags för nästa fika med Armin i cd-affären för att sen få skjuts hem!!
Underbara grannar har man i alla fall!!'
Ikväll blir det visst utgång med förfest hos Tompa!!
Blir säkert najs!!
Skulle bara behöva lite energi för kvällen!!
Fick iofs lite mer energi efter ett tidigare samtal- ibland kan andras missöde glädja nån annan!
Hemskt men så kan det gå!!
Emmy har ju nu mera fotoblogg!! Tycker det är märkligt att jag inte är med alls på bild!
Jag menar jag tillbringar ju en del tid med henne eftersom vi bor ihop!
Är det för mycket begärt av mig att jag vill va med!
Citat Sverker Olofsson " Är det så, ska det vara så"
Nädå jag är inte bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0