Äntligen helg!!

Brukar inte tycka så fast efter denna veckan gör jag!
Det är skillnad på att gå i skolan o praktisera!!
Man ska hinna mycket mer o alla nya rutiner gör en lite snurrig!!
Denna veckan känner jag dock att jag fått kläm på det mesta av rutinerna iaf!!
Sen att det är lite svårare att bara ha unghästar kan ju konstateras!
Det är svårare att köra, svårare att leda, borsta osv. Allt är lite svårare helt enkelt!
Allt är däremot roligare- lite mer utmaning!!
Idag skulle jag varit barnvakt men det blev inställt så nu funderar jag på att göra nåt eller bara slänga mig i soffan o somna till nån film! Det sista alternativet är det som känns troligast!
Idag åkte alla våra skolhästar på bete, kolla på lite bilder som Anette tagit o det ser riktigt skönt ut för dem!!!
Stjäler en bild från hennes blogg på Ibrahim... han e ju så fin

Klicka f?tt st䮧a bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0