Actionspäckat!

Idag har varit en intensiv dag, inte jobbig men full rulle!
Halv 8 körde vi till jägersro och jobba och tog en tur på slingan!
Sjukt vad det har slagit ut mycket över helgen, alla träd längs slingan var helt gröna.... jättefint!
Efter jägers blev det hemfärd och duktig som jag är skrev jag färdigt det sista på mitt arbete, 2 dagar innan deadline!
Sedan följde jag med Linda, vi köpte lite fika och tog oss ut till nästa hästgäng för en ridtur på Hebbe!
Han har ju inte blivit riden på länge, kan bero på att han skrämmer vettet ur folk!!
Det gick ändå riktigt bra, för en gång skull gick han rätt sansad ut ur hagen, han slängde sig inte ut idag!!
Mysigt hade vi i alla fall!!
Kvällen har dock varit lugn, gjorde färdigt mia ergonomi uppgifter och tog det passivt!
Imorgon slutar jag oxå tidigt så det får bli städning och sen träffar jag nog Maria på kvällen!!!
Jo just det, mellan gorilla arbetet och ridning fick jag ju besök oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0