ZZZ...zzz...zzz...zzz...

Jag minns inte sist jag va så här sömnig!
Tog en paus i mitt byggdammsstädande för en kopp kaffe, men det visa sig vara livsfarligt att sitta ner!
Ögonlocken blir så tunga.....
Har sovit för lite hela veckan och inatt sov jag verkligen för lite.....
Vill helst av allt bara bädda ner mig men känner att jag måste städa!!
Ska kanske baka en kaka oxå så blir sambo glad!!!!
Nä nu måste jag fortsätta fast jag e ju så trött....suck....
Ikväll ska det duschas i alla fall!!!! Fan va najs!
Målaren som var vår sista hantverkare va inte heller helt vettig!
Han gick ner till bilen för att hämta nåt och när jag traskar förbi i hallen sitter den lilla katten i badrumsfönstret som han hade lämnat på vid gavel!!!! Hjärtat stannade faktiskt en liten stund....
Det är inte bra för hälsan att ha hantverkare i sitt hem!!!
Ha en skön helg allt jag har att säga är "ut med tussarna" Haha (förlåt, världens mest interna skämt)
By the way så sprang jag på hovslagaren idag igen..... Gud älskar att jävlas med mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0