Sökes: Framförhållning!

Då va det Söndag igen! Eller nä det är ju måndag, fast det känns som söndag!
Sitter och pluggar, lyckades få provet uppskjutet till efter påsk!
Fast det hjälpte ju inte, böckerna gömdes innan påsk och när jag nu tar fram dom är allt jag innan kunde som bortblåst! Det här med framförhållning är ju inte min starka sida!
Om en timme ska jag ut till stallet och hoppa!
Anette ska följa med så vi får väl plugga lite bilen eller nåt!!
Emmy försvann ut så nu fastna jag här, har tittat lite på Björn Gustavsson!
Man blir ju kär: när all oro är som bortblåst och försvunnen, när Simba återvänder i lejonkungen.... så söt!
Han ska vara med i parlamentet ikväll 20.30 så missa inte det!
Pussar till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0