Sitting, waiting, wishing....

Jaha då var en av dagens borde avklarat, städningen!
Nu får man väl ta sig kragen, hoppa i duschen och åka o fixa mat!
Pluggande får nog vänta, vem behöver framförhållning....

Spela på V75 igår, det gick väl mindre bra!!!
Favoriten galoppera på upploppet i första loppet bl.a.
Pricka bara in 2 lopp!!! Jag skyller på att det gick i Norge, det kan man väl....
Bättre lycka nästa lördag!!!!
Ikväll är det Wallander, handlar om en hästuppfödare som hittas mördad, frågan är om jag ska se den, jag är ju redan rädd och går ALDRIG upp på loftet utan av vara beväpnad! Jaja den som lever får se!
Vi ses nån gång....
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kommer aldrig mer våga se Wallander, så hemsk den var förra söndagen!...

2008-03-16 @ 13:57:32
Postat av: Jess

Hahahaha.... du är en mes!!

2008-03-16 @ 15:23:18
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: linnea

haha, wallander förra söndagen var bäst, men har inte sett den som går ikväll, kanske inte är lika läskig ;)

2008-03-16 @ 16:08:38
URL: http://linne.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0