Rolig innerst inne....

Vad gör en blogg intressant egentligen(ft)
Det kan va det mesta såklart beroende på vem som läser den!
Jag som nu fått kritik för att jag snöat in mig på trav och hästar får nog komma på något kul att skriva om!
Jag är ju så himla rolig innerst inne.....
I brist på annat kan man ju dela med sig mer av sina tankar, fast dom är nog mer sjuka än roliga tankar!
Dagens nakna jag skulle köra på blev för jobbigt, trots man kan hitta det mesta på nätet va det svårt att hitta bra nakenbilder, trots att jag googla på allt som hade med naket att göra!
Däremot hitta jag mycket räliga bilder! Hmm kanske borde bli nästa tema: Dagens räliga!
Den som lever får se!!
Jag kanske borde sova nu eftersom Anette kommer och hämtar mig halv 8 imorgon!
Hade varit fint om man hann sätta på en kanna kaffe innan....
Dröm nåt kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0