Min sista dag med blixten...

Lät som en bra boktitel det där!!!
Just nu håller "blixten" på att silikona i badrummet!!
Sen är han klar!!! Jag hörde änglamusik i mina öron när han sa det!!
Just nu e jag nära gränsen till ett psykbryt så för hans egen skull är det nog bra att han e klar!!
Idag har han lyckats med:
Spilla ut en hel spann med vatten och cement eller nåt, som jag fick moppa upp eftersom han bara smeta ut det!
Rotat i städskåpet efter en skruvmejsel o lyckats välta ut kattmatten!!
Haft BÅDA mina tandborstar i vasken samtidigt som han hällt ut sin vatten/cementröra!
Allmänt stökat ner hela lägenheten, så det blir nog storstädning för min del idag, suck!!

Det jag nu lever för är att inom loppet av 24 timmar kommer jag kunna duscha här!!
Om allt går som det ska vill säga och det vet man ju aldrig!!
Dagens naket blir det idag också, kommer lite senare!!
Just nu ska jag städa lite o sen ta en dusch i källaren och fira med att det är den sista!!!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0