Måste kräka av mig!!!

Tar en lite paus i mitt fysologi/anatomi pluggande, fick veta idag att vi har prov i detta på onsdag!
Lite dålig framförhållning kanske eftersom vi ska kunna alla delar, skelett, leder osv.
Vi har ju kanske annat inplanerat oxå... men men det är inte det jag vill kräka av mig på det är blixten!!!

För det första så har han låtit katterna leva loppan i badrummet så det är helt brunfärgade i pälsen efter något han sa som jag inte minns!! Tror inte det är så hälsosamt att de får det i sig när de sen tvättar sig och dessutom är det ju inte skoj att de ska dra runt på något som färgar av sig!!
Dagens tabbe kommer dock här, när han lagt en fjärdedel av golvet typ kallar han på mig för att visa hur bra det blir!
"Blixten" säger:
- Kolla så snyggt det blir!!
Jag säger:
- Ehh, nja, jo det va det väl men vi skulle ju ha svart golv! Du har lagt fel färg!
- Nänä detta är det ni har beställt!
- Nä jag har lämnat ett meddelande på telefonsvararen och haft ett samtal med din chef, vi bestämde SVART!
Arg och bitter ringer "blixten" sin chef och visst va det jag som hade rätt, det va han som lastat med fel kartonger!
Tycker inte det borde va så svårt med tanke på att bården på väggen e svart, men va vet jag!
Så det va bara att bryta upp golvet igen och så får han börja om imorgon! Tanken va annars att han skulle stanna över så det blev klart idag men nä då!
Sen ska ju fönstret fixas och toa, vask, badkar så det blir nog källaren hela denna veckan oxå!! Suck!

Jag vet inte om alla människor utsätts för sånt här, men jag tycker att jag har en förmåga att dra till mig lite otursdrabbade människor och dessutom lyckas jag alltid snärja in mig i jobbiga situationer!

"Dig" saknar jag dessutom skitmycket, börjar tröttna nu!!
Kanske dags att sluta stå vid sidan om vänta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0