Man skulle kunna tro....

.... att jag sover som en prinsessa i min gigatiskt stor säng!
Fyra huvudkuddar finns i sängen, ända vaknade jag i morse på en hög prydnadskuddar, hur det nu gick till!
Denna dagen ska nu gå åt till att försöka få tillbaka nacket i ursprungligt läge!!!
Efter hoppningen igår har jag på insidan av låret träningsvärk som heter duga!
Tror inte att jag kommer kunna hoppa upp i en sulky idag, men den som lever får se!
Vädret är helt underbart åtminstonde här genom mitt fönster!
Jag bara känner att detta kommer bli en bra dag, fylld av träningsvärk!!!
Ikväll är det löpning på schemat, sen ska jag nog träffa Jörgen....
I övrigt är det kul att man ligger högt på listan över mest aktiva.....
Älskade underbara studenliv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0