"Kaffe och kära återseende"

Det finns inte mycket som slår doften av att öppna en ny kaffepaket! Det skulle va snus då, eller nybakta kanelbullar, eller sommarregn, kanske hästar....
Okej det finns nog rätt mycket som slår det men gott luktar det i alla fall!!
Sitter och väntar på att Niklas ska komma och fika! Många år sen vi sågs!
Han tittar väl in på jobb titt som tätt men det va längesen vi umgicks!
Senare under kvällen ska jag träffa Jörgen, honom har jag ju inte sett på en månad eftersom han varit i Thailand så det ska bli skoj!
Har idag försökt övertyga vår lärare att få ett prov uppskjutet och hann va inte helt negativ!
Jag vet dock inte hur det slutliga beslutet blev, det va lite luddigt! Jag får fråga imorgon igen!
Han tycker redan jag e störd så va fan.... Var gång jag räcker upp suckar han lite lätt innan han ger mig ordet!
Haha fy fan att ha mig som elev!
Igår höll Leffe på att få hjärtinfarkt när jag stod upp i sulkyn på vägen ut!
Det va inte menat att det skulle bli cirkuskonster jag fastna bara lite, men hade full koll på läget!
Tydligen såg det mindre kontrollerat ut än vad det kändes!
Veckans mening är i alla fall utbytt till: Det är inte lätt när det är svårt!
Credit till Anette för den!
Nä nu kan han gott komma snart så man får sitt kaffe och kaka!
"Kaka på en Onsdag" - haha vilket kille!!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Tusin

Du som har totalt snöat in på trav..... Kan man ha någon som helst nytta av din besatthet...? Kan du till exempel ge mig lite insider info inför Olympia-travet?

Tänkte tjäna storkovan då?

2008-03-12 @ 22:29:06
URL: http://tokigt.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jo det kan vi nog lösa, själv har jag öppnat konto på atg.se så nu ska studiebidraget 10dubblas!!!

2008-03-13 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0