Ja jag e nördig men jag tycker det är kul att måla påskägg!!!

Jaha då var det långfredag och två arbetsdagar är avklarade! Skönt!
När jag väl är på jobb tycker jag det är rätt skoj men har alltid lite ångest innan jag börjar!
Fast det har man väl alltid!
Imorgon är det Jägersro och hästarna som gäller igen!
Det hotas ju med blåst och snö men jag hoppas på att det inte är sant!
På kvällen kommer familjen på påskmiddag, det ska bli kul att va här hemma för en gångs skull!
Lilla Mamma kan ju oxå behöva få gå bort ibland!
Vi ska va så nördiga att vi ska måla påskägg, det tycker jag ska bli mysigt!!
Söndag, måndag är jag ledig, det kan behövas för jag MÅSTE verkligen plugga till provet!!
Eftersom vi skutit upp det mer än en vecka känns det som man måste prestera rätt bra!
Det största problemet är att jag inte öppnat böckerna på en vecka och lyckats glömma allt jag hade lärt mig!
Suck!
På måndag är det hoppträning med Baltazar!

image248

Enda bilden jag fann på Baltazar, det är han till höger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0