Hoppsöndag!

Då mitt bloggande numera endast handlar om trav kommer då ett inlägg om hoppning!!! =)
Imorse har jag haft hoppträning med Baltazar och fast att det e 2 månader sen så gick det kanon!
Vi ska ha lite träning nu under våren sen ska vi tävla här:

image231

Ute på bökeberg så det är inte så långt borta!!! Därför förväntar jag mig publik annars blir jag lessen i ögat!!!
För övrigt hat helgen varit lugn! Var hemma hos Tompa igår och kolla på andra chansen!
Jag var tvungen att ringa och rösta på Nordman för att få ut Carola... Muhahaha!!!
Sen blev det en egen spelvariant av M.I.G eller vad det hette!!
Dock körde vi ju inte enligt regelboken utan körde det som en lite Jepordy (hur fan det nu stavas!)
Trevligt va det ialla fall!
Nu tänkte jag ta en dusch, här hemma i min egna lägenhet!!!! (och kombos såklart) sen får man väl göra nån nytta!!
Diska eller nåt!!!
Puss och kram....

Kommentarer
Postat av: Jess

Nä jeperdy måste det ju va eller....

2008-03-09 @ 23:25:05
Postat av: Maria

jeopardy tror jag :)

2008-03-10 @ 18:49:17
Postat av: Anonym

Ja just det tack så mycket!!!! Slipper jag grubbla mer på det...

2008-03-10 @ 22:01:34
Postat av: Anonym

nänä... gäppardie heter de ju!

2008-03-13 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0