Hoppas han halkar på en bit påskasill!!

Jaha då börjar påsklovet idag! Tycker det är jättetrist!
Jag ska va ledig imorgon sen jobba torsdag, fredag!!
Trivs så bra på min utbildning att jag blir lite lessen i ögat var gång vi ska hem =(
På lördag är Leifs sista dag, då kommer vår tränare som varit sjukskriven tillbaka.
Nånstans inom mig hoppas jag att han halkar på en bit påskasill och bryter benet så vi får ha Leif ett par veckor till!!
Vi ska i alla fall ge Leif ett STORT påskaägg när vi slutar!!!!
Kanske man skulle klurat ihop en liten dikt, nåt i stil med:

Tack Leif för denna tid,
nu ska du få sinnesfrid.
Slippa se oss i sulkyn stå,
så kan ditt hjärta fortsätta slå.
Nu kan du i lugn och ro hos Joakim sitta,
dricka kaffe och tro att vi bara håller på att skritta.
Slippa oro om att vi är ute på sken,
och har tappat kontroll över hästens ben.
Fast faktum är att vi är ganska bra,
eftersom du lärt oss hur vi i våra tömmar ska dra.
När du ser oss i kommande lopp på en volt,
vill vi att du ska känna dig stolt.
Det är ju tack vare dig som vi nu kan en hel del,
så va inte rädd för att vi ska göra massa fel.
Tack för kunskapen du delat med dig av,
nu kan vi mycket mer om trav.

Jo tack jag vet att jag är en klippa på att rimma, vill ni anställa mig till rim kan ni maila på:
julklappsrim@HJÄLP.nu
Vi ses nån gång...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jessica, den är helt underbar. Brukar inte fälla en tår när jag läser rim men den berörde mig. Leif kommer att bli jätte-glad!!!
kraaaaam på dig snäckan

Jennie

2008-03-18 @ 14:14:45
Postat av: tusin

SHIT VA BRA!

Han kommer bili glad, det vet jag! Och jag känner inte ens Leffe!

2008-03-18 @ 14:19:30
Postat av: Nettan

Vilken underbar dikt. Leffe kommer bli så glad!!
Ha det bra
kramar Nettan

2008-03-18 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0