Here we go again....

Jaha då var det söndag igen!! Igår körde vi på pensionärsvarianten och kolla på melodifestivalen!
Jag har nog aldrig uppskattat melodifestivalen så mycket som igår! Riktigt kul hade vi!!!
-Ohh en käck!!! (Kääkkk) Haha sjukt va lättroad jag är!!! Tack för den!
Frågan är ju egentligen om de ska sluta ha jury, folket rösta ju faktiskt inte på vinnarlåten!
Låten va väl bra fast jag gillar inte Perelli!!!
Kul att man gått och blivit melodifestivalnörd!!!!
Dages borde är många idag:
Städa överallt
Plugga
Handla och laga mat
Känner faktiskt inte för att göra nåt av det!!!
Emmy är på leverantörsmöte i Göteborg så hon kommer väl inte försen senare!!!!
nä får väl ta tag i nån av mina borde! Snart, ska bara.....

Kommentarer
Postat av: Tom

HeJ!
Tittade oxå på melodifestivalen och det var väldigt bra igår. Rätt låt vann! Ha en trevlig söndag:)

2008-03-16 @ 10:54:44
URL: http://www.starsandfashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0