Håll i hatten, nu blir det naket....

En viss "bloggläsare" framförde idag klagomål då hon anser att min blogg bara handlar om hästar och hantverkare! Visst det kan jag hålla med om, men det är mest för all dramatik som händer i mitt liv kan jag ju inte lägga ut här....
Önskemål fanns om mer naket och gärna en naken hantverkare!!!
Det jag vill upplysa om är att det är svårt att hitta bra nakenbilder på nätet som jag kan spara o publicers i min blogg!!!
Eftersom jag har ett stort prov imorgon har jag inte mer tid ikväll utan detta blir

DAGENS NAKNA:

image230

(för att jävlas lite med en del var det tvunget att jag valde bilden med häststatyn, jag kan inte hjälpa att jag är hästnörd, love me or leave me!!!)
Mer naket kommer i framtiden!!
Hoppas inte nån kommer kunna läsa igen vad jag googlat efter på nätet för då kommer vederbörande tro att jag är galet desperat: Hot men, sexy men, naked men- its a long list....

Kommentarer
Postat av: Tusin

Taskigt att klaga på ditt innehåll! Vilken hjärtlös människa kan ha gjort det???

Mycket bra bild. (hästen tänker man ju inte på när den är på samma bild som den rumpan)Mer sånt tack!!

2008-03-04 @ 21:55:48
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0