Gamla bilder och framgångsfrissor!

Igår va en trevlig kväll, först middag hos Emmys pappa med mycket skratt åt gamla bilder och framgångsfrissor!
Efter det hämta Jörgen mig och vi såg transformers!
Tyckte det va en bra film, sista timmen kämpa jag för att hålla mig vaken men somna givetvis i slutet så nu vet jag inte det gick för dem!! Får väl se slutet en annan dag!
Natten spendera jag i Jörgens tältsäng! Drömde mycket sjuka drömmar!
Morgonen vakna jag utan känsel i min arm, av sovmärkena räknar jag ut att jag legat på den stackars armen halva natten!!
Sitter nu med min kaffekopp och laddar för städning!
Idag har jag och Anette varit nere vid brofästet och gått en lång runda längs havet!
Det va trevligt på ena hållet, på väg tillbaka var blåsten en aning kylig för min smak!
Efter promenaden har vi sett Seabisquit och slappat i soffan!
Skönt att va ledig när man känner för att bara ta det lugnt!
Vädret är i alla fall uppiggande så det gör mig glad!
Emmy tränar och är inte hemma försen halv 8 så tills dess är det städning och matlagning som gäller!
Idag blir inget kakbak, sorry Emmy men vi måste tänka på trivselvikten!!
Det va all for now....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0