Galopp, galopp...

Gud va tråkigt det är att plugga själv.....
Fick i alla fall ett samtal att Cinnamon va ledig ikväll så jag ska åka med Helena på en ridtur....
Ska bli skönt att få galoppera lite, är aningen trött på trav om jag ska va ärlig!!
Körning va för övrigt skoj idag, körde över en mil och sista varet körde vi i par!
Jag tog genast på mig rollen som ledare över gruppen en aning militärinspirerat!
- LINJERA
- HÖGER OM
- DELA UPP ER
Passade mig som handen i handsken!!
Sist varvet fick vi rejält drag det va mycket roligt, imorgon ska vi ge oss ut på ny bana!
Leif tycker vi är redo för det! Vi får väl se.... mohaha.....

Känner att jag måste hålla mig aktiv ikväll, nu när Emmy inte är hemma är det ju ännu lättare att gå och bli deppad.... suck.... jag vet ju vad jag måste göra men jag vill inte, jag VILL INTE!

Nä nu måste jag verkligen plugga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0