Dödens....

...med tanke på dagens enormt fruktansvärda träningsvärk efter tuff lektion igår sprang jag inte direkt med fjäderlätta ben....men sprang gjorde jag!
Känner mig stolt att jag gav mig ut!!! Det är alltid lättare att vara motiverad när man bestämmer dagen innan att man ska ut och springa!!
Har försökt ringa o väcka Jörgen eftersom han jobbat natt men hans mobil är avstängd!
Ohh nu ringde han.....  Nu blev det lite brådis för snart blir jag hämtat!
Så nu får jag hoppa i duschen, by the way känns det som jag fått korsförlamning.... visserligen är det mest hästar som får det men jag vet inte riktig vad de mänskliga termen för detta kan vara!!!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0