Det är nog så man ska göra....

.... skriva provocerande inlägg som stör folk!
Ofta är det dom bloggar som är populärast ju!
Där folk får gå in och skriva hatiska kommentarer! Haha
Jaha det är kanske dags att plocka fram sin bitchigaste sida och börja med personangrepp!
Jag älska din kommentar Emmy:
"Vi träffades förra helgen, vi älskar varandra!!"
Haha så klockren, nänä vi är inte ytliga!!
Oh jag älskar att provocera folk dags att börja blogga bitchigt nu!!
Nu måste jag städa vidare!!!

Önskar att jag hade en lågavlönad städerska här hemma så jag inte hade behövt smutsa ner mig, då hade jag haft ännu mer tid till mitt utseende, det är ju bara det som räknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0