Dagens travinfo!

Lessen alla ointresserade men trav är lixom en del av min blogg!!
Man måste inte läsa om man inte vill!!
Ni som suckar nu varför fortsätta läsa..... (nu saknar jag frågeteckenknappen igen)
Idag körde jag 2 hästar, Ibrahim på slingan, mycket trevligt och Prestige på milebanan med för korta tömmar, mindre trevlig! Kändes lite som att sitta i nån form av tortyrredskap, nån sån här variant som drar av armarna!
Kunde knappt lyfta kaffekoppen efter det!!!!
Vi var väldigt effektiva idag i alla fall!!!
Konstigt väder bara, första turen sken solen och under min andra tur sjöng jag för prestige:
- Jag ser det snöar, jag ser det snöar....
Jag vill oxå tillägga att jag inte är den enda som sjunger för mina hästar!!

Nu har jag lagt in en kupong på kvällens V65 i Mantorp så ikväll får vi se om jag lyckats pricka in lite fler hästapållar i busvädret!!
För övrigt är det kul med många nya läsare.....
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0