Äntligen...

Nu finally kom jag in på bloggfan... börjar kännas omotiverat att ha blogg när det inte går att logga in ens.
Den kanske havererar nu när jag har så vansinnigt mycket besökare =)
Dagen har varit bra, kanonväderute!
Jag har varit på Jägersro hela dagen och sen på ridlektion ikväll!
Idag va många roliga galoppövningar =)
På lördag är det dags för fest med utgång. Harrys har ju nu blivit lite av en favorit så danseskorna dras nog dit även denna helg!! Vem vet kanske man stöter på ABBA influnsen igen =) (internt, javisst!)
I övrigt har det inte hänt så mycket annat skoj tror jag!
Natten bjöd på extremt få sömntimmar ; ) så det får väl tas igen inatt!!
I brist på annat lyssna på denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0