Samling i Persson/Nilsson hushållet!!

Nu är det dags att tvätta! Idag har jag inte gjort allt för många ansträngningar!
Jag har dock betalt alla räkningar och trots det är jag på strålande humör idag!!!
Ikväll blir det samling här i Persson/Nilsson hushållet för att se på EM- finalen!!
Snart kommer Jörgen och vi tänkte smälla ihop lite kakor, inte för att det är fotbollstillbehör men va fan, man måste ju ha en söndagskaka nu när man börjar komma upp i åren!! =)


Hoppas få se denna glädje typ 5 gånger ikväll....

Kommentarer
Postat av: emm

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma..

Han är ju så fin, min lille torres...

2008-06-30 @ 16:45:07
URL: http://emm.webblogg.se/
Postat av: Johnny

Den lille duvungen.. jojo... Väcker tydligen moderskänslorna hos vissa!

2008-06-30 @ 21:24:22
Postat av: Jess

Haha!! Ni e sjuka ni två!!

Spanien vann iaf Olé olé olé olé!!

2008-07-01 @ 12:35:35
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0