Nya krafter och ny mobil...

Efter att ha blivit nerringd från 3 bestämde jag mig nu för en ny mobil!!
Vissa tycker ju att jag är lättlurad och gått på ett dumt abonnemang men det är ju för att vissa vill att jag ska skaffa telia istället!! Själv är jag helnöjd i alla fall!!
På tisdag får jag min nya mobil =)
Har förstått att man kan kopiera telenr o sånt man vill ha med men kan man egentligen spara gamla sms??
Finns faktiskt en del jag vill ha kvar, typ 800st! Annars är det väl bara att dra fram papper och penna..... helgen är räddad!!
Förresten så har jag nog hoppat av min semester och ska göra ett tappert försök att blogga igen!
Av nån konstig anledning är mina trogna läsare kvar trots att det senaste inlägget va över en vecka sen!!!
Här kommer en bild på nya telefonen!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0