I´m back...

Satan vilken bloggtorka det varit senaste tiden!!
Sist jag tänkte blogga kunde jag inte ens logga in men nu e jag tillbaka....
Jag ser på min statistik att mina trogna läsare är kvar så något får jag väl skriva!!!
Just nu väntar jag på Emmy som är på kalas och tänkte ta tag i att städa mitt rum!!
Eftersom jag nu hamnat på praktik händer det inte så vansinnigt mycket annat om dagarna!
Det har ju varit mycket trav innan så vad spelar det för roll!!
Praktiken har jag fått hos Joakim Lövgren och trivs kanonbra!
I tisdags fick vi ett sto som är en problemhäst som jag fått ansvar för.
Eftersom hon är så svår att köra har jag henne i ridträning och nu på tisdag ska hon starta på jägers 21.30.
Jörgen är så snäll och har lånat ut sin bil så jag ska köra ner och titta på henne.
Hon har inte många starter i bagaget men har dock en vinst i sitt senaste lopp i Halmstad.
Niklas Lindblad ska köra henne så det ska nog gå bra. Tyvärr har hon fått spår 10 så det blir ju lite knepigare.
Jag hoppas iaf att hon placerar sig bland det 5 bästa iaf för hon är en riktig pärla.....

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill med och heja!

2008-06-15 @ 19:11:25
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0