17 timmar till första nubben!!

Jaha då var det dags igen, midsommar imorgon!!
Jag känner att jag tagit ett förnuftigt beslut att inte hänga med till Gislöv i år utan hålla mig hemma!
Känner ingen lust och ingen ork att ge mig iväg till en stuga med apmycket folk!!
(ap- tillägget funkar fan på allt, tack Carro)
Har börjat bli för gammal och sliten för den typen av tillställningar!!
Dock har vi dragit ihop ett gäng här hemma så det blir najs!!
Rykten om en del lekar har spridit sig hit och jag känner lite oro!
Eftersom fröken numera har ett krävande jobb som får alla muskler, leder samt senor att värka är jag rädd för att detta kommer påverka min prestationsförmåga!!!
Jaja den dagen den sorgen...
Nu är det snart dags för första dropparna att lena strupen!!!!

Ett stort TACK till mina duktiga arbetsmyror som ordnar så mycket inför morgondagen!!
Tur att någon tar hand om en när man är gammal och sliten...


Här syns ju klart o tydligt vem som är oslagbar, mitt löpsteg skojar man inte bort...

Kommentarer
Postat av: Johnny

Just det ja.. Det var ju där du o ditt lag fuskade.. Egentligen vann mitt lag...

2008-06-19 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0