Världens undergång??!! Eller inte??!!

Idag är jag hemma från praktiken, känns inte bra men nödvändigt!
Har senaste veckorna haft ont i knäna och framför allt på natten.
Har vaknat den senaste tiden o haft krämpor i knäet och har inte klarat av att räta ut benet!
Nu har jag tagit mig i kragen, men det tar emot!
Jag är alltid så orolig att folk ska bli arga eller besvikna på mig om jag inte kommer!
Det är väl dags att ta tag i det dåliga samvetet och inse att världen inte går under bara för jag stannar hemma!
Konstigt egentligen för det där med dåligt samvete är inte min grej annars!!
Det är väl så att samvetet tar igen dosen när det handlar om arbetsmoral... Vad vet jag!!
Ska iaf till läkaren 14.30 så får vi se vad de säger. Det beror nog främst på att jag sitter så mycket i sulky om dagarna och att jag har lite för lång vagn. Får väl be dom på praktiken att ändra inställningar men som vanligt är det ju så att man inte vill vara till besvär!!!


Så här har ni även lite lärdom om knäet för er som behöver friska upp minnet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0