Stackars mig....

Idag är en sån dag, en dag som det är synd om mig!
Jag har varit hemma förra veckan för mitt knä o har fortfarande ont men ska gå imorgon!
Till råga på allt har jag fått ap-ont i halsen men det är bara att bita ihop då jag måste gå imorgon!
Vi får ny anställd då o Rolf är på semester så nu är stallet på mitt ansvar vilket jag tycker är lite väl då jag bara är praktikant!!
Sist men inte minst har jag namnsdag idag och den enda som gratulerat mig är Maria!!
Ni andra borde skämmas.....
Jag förväntar mig presenter nästa gång vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis!

2008-07-06 @ 18:49:44
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: Johnny

Jag firar inte namnsdagar sen dom tog bort Johnny och ersatte det med Gideon för ca 15 år sen....

2008-07-06 @ 21:12:43
Postat av: Jess

Varför bytte du inte namn??

Hade inte det varit lättare än att sluta fira namnsdagar??

Ditt smeknamn "Giffle" (som dock endast nyttjas av mig) hade ju passat mycket bättre!!

Nåt att fundera över kanske??

Tror verkligen Maria hade gillat det!!!

2008-07-07 @ 17:41:45
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/
Postat av: Johnny

Vilken datum har Giffle namnsdag? skulle kunna funka faktiskt!

2008-07-07 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0