Jess morgontips nr 1

Då vi under en tid fått dela Johnnys bästa morgontips för att spara tid kommer här ett tips från mig!!
Följande tips passar dock endast er som bor i lgh med hiss!!
En sak är iaf säkert, man sparar otroligt mycket tid!!!!
Häng nu med, det kan va lite klurigt:
När man går utanför ytterdörren brukar den vanliga människan låsa dörren först, men icke!!!
Man börjar stänga dörren, så de rymningsbenägna husdjuren inte rymmer, sen trycker man upp hissen!
Medans man väntar på hissen så låser man då dörren och vips flera sekunder insparade.
Om du gör detta hela livet kan du säkert spara ihop så mycket tid att det räcker till en 2 veckors trip till Bali eller nåt!!
Fyndigt??? Rent av genialiskt skulle jag vilja påstå!!!!


Kommentarer
Postat av: Johnny

ÅÅÅHH! Tröge!! Hade du nu haft bara LITE mellan öronen så hade du tryckt dit hissen på kvällen innan du går o lägger dig. Sen så lägger du bara dit valfri pinne eller liknande så att hissdörren inte slår igen. Och se där, hissen påp plats direkt på morgonen! Detta tipset bjuder jag på men till nästa gång: TÄNK för fasicken!

2008-07-01 @ 17:06:17
Postat av: Johnny

Jag blir så lack... amatörer...

2008-07-01 @ 17:07:18
Postat av: emm

Hur blir man så proffsig som du johnny?? suck

2008-07-01 @ 17:43:51
URL: http://emm.webblogg.se/
Postat av: J

Glöm det Emmy... Det e inget man bara blir... Det e nåt man föds till.

2008-07-01 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0