Jag mötte Lasse....

Igår va det Lars Winnerbäck med kombo och shit va grym han är!!
Kvällen igår blev kanon trots att ögonlocken va tunga innan vi gav oss iväg!
Vi har högtryckstvättat och målat stallet nu i 3 dagar o måste bli färdiga tills åberg på tis!
Ett stort lycka till till mig och Timo!!
Alla frivilliga målsugna får gärna titta in imorgon och måla lite!!
Nu sitter jag här och saknar gårdagen, fan va bra det va!
Tack Emmy för en underbar kväll!!

Lasse får 5 Jan-björns av 5 möjliga!!



Förresten när börjar Jan-Björns galan, jag har en del jag vill nominera!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, de nomineringarna måste ju snart vara inne. Borde inte galan typ hållas vid stundande kräftskiva eller något???

2008-07-27 @ 15:49:28
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0