Ingen Halmstad!

Blev inget Halmstad för mig idag!
Bellana har fått i sig en medicin förra veckan med 2% kortison i.
Blir hon dopingtestad finns ju en risk att det upptäcks o det är inga roliga böter att betala!!
Så hon och jag fick helt enkelt stanna hemma idag!
Lite synd men bra för vilan iaf! Imorgon blir ändå en lång dag för Johan ska gå premielopp!!
Om han nu är kry, var ute o körde honom idag o han uppförde sig exemplariskt!!
Borde va bra men jag blir orolig!! Han uppför sig aldrig annars, det är bara dumheter o hyss från honom så jag tror nåt är galet.... Jaja den som lever får se....
Nu får det vara färdigbloggat för idag....

Kommentarer
Postat av: Carro

Då har jag alltså fått kramp i tummarna helt förjäves....

2008-07-15 @ 13:35:01
Postat av: Jess

ooops sorry kanske skulle informerat dig tidigare!!

Jag har dock känning om att du ljuger!

Läste nyss om din utflykt på bloggen, gick hans i hand med Andy o åt älgkebab! När hade du tid att få tumkramp?????

2008-07-15 @ 19:23:25
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/
Postat av: emm

Du och lollan spelar snart i samma division!!

Du spelar i den sämsta serien i det sämsta laget och du är den sämsta spelaren!!!

FATTAR du hur DÅLIG du ÄR???!!!

Hihihi

2008-07-19 @ 22:06:43
URL: http://emm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha!! Tar snart upp mitt bloggande igen!!! På jobb har jag ju ingen data o hemma vågar man ju knappt fråga om man får låna din!!!

Det känns som en hemsk förfrågan, i stil med:

- Får jag ligga med din kille...

2008-07-20 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0